giza eta gizarte-zientzien aldizkaria
ISSN: 1130-5738
Ikerlan honetan bost haur euskaldunen egitura txertatuen garapena aztertuko da. Horretarako haurrek bi hitzezko esaldiak egiten hasten direnetik aurrerako ekoizpenak behatuko dira. Helburua hirukoitza da: a) batetik, egitura txertatuen garapenaren deskribaketa egitea; b) bestetik, haur guztiek antzeko garapena gauzatzen duten ikustea; c) azkenik, mintzaide helduen eragina nolakoa den zehaztea. Gainera, beste hizkuntzen garapenetan ikusitakoa ere kontuan hartuko da.
Â
This paper will deal with the analysis of subordinate structures in five Basque speaking children, starting with two words utterances. The research will focus on three main points: a) to describe the development of subordinate clauses; b) to observe if the five children proceed in the same way; and c) to determine the role of adult input in the process. We also take into account the data observed in the acquisition of other languages.